Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X X X X X X

Etykiety

Twój tekst

Kontakt

GG: 50508389
Email: nocta.k@hotmail.com

Blog nr 2: http://caste-game.blogspot.co.uk/


Blog

Kyōki no kokoro (o ile autor zna się na języku Japońskim) oznacza serce szaleństwa, co jego zdaniem jest idealnym tytułem dla opowiadań o "mrocznej" tematyce, przedstawiających postacie w beznadziejnych sytuacjach bez wyjścia i tego podobnych (choć zdażają się wyjątki w tematyce). Opowiadania często zawierają tematy nie odpowiednie dla młodych czytelników.


Autor

Dziwne stworzenie, które od czasu do czasu lubi wykorzystać swój nadmiar wyobraźni do napisania opowiadania. Polskie opowiadania pisze od zaledwie paru lat, jako że wcześniej nie uczył się danego języka. Jest to forma polepszania jakości pisania oraz poprawności w użytku języka polskiego. Aktualny wiek autora to dziewiętnaście lat. Studiuje w Anglii, lecz chciałby zapamiętać swój rodowy język, którego to nie miał okazji się uczyć.


Beta

Czyli osoba, która mi pomaga. Poprawia ona tekst na tyle ile potrafi i po części uczy też polskiego. Sama pisze opowiadania, tak więc jeśli chcecie się dowiedzieć o niej więcej, musicie zajrzeć na jej bloga:

http://historiepisanepiorem.blogspot.co.uk/

poniedziałek, 2 czerwca 2014

25 części

Witajcie kochani czytelnicy! 

Chciałam się tylko pochwalić tym, iż już udało mi się napisać 25 części do czterech głównych i kilku dodatkowych opowiadań. Opowiadania często nie mają sensu, mój styl jest... chaotyczny, czym często wprowadzam w szał mojego kochanego wilczka - A.J i me zdania są słabo formowane. Takie słowo w ogóle istnieje? Cii, nie przerywaj w takich momentach.


Jednakże, Nadużywasz tego słowa. nie poddałam się i kontynuowałam wypalanie wam oczy mą słabą ortografią i zrytymi pomysłami. Przez te dwa lata, odkąd zaczęłam pisać opowiadania po Polsku, zauważyłam wiele popraw w mej ortografii. To ona była gorsza?!

Oczywiście, nie mogłabym tego dokonać bez osób, które mnie wspierały i cierpliwie czekały na kolejne części. Aż nie mogę uwierzyć, że istnieją tak cierpliwe osoby. Nie wiem czy byłabym w stanie czekać miesiąc by dostać część opowiadania, na które nawet nie czekałam... Wybaczcie! 

Tak więc, chciałabym podziękować wam moi drodzy czytelnicy. Każdym komentarzem czy kliknięcie na ten przeklętą ikonkę "dołącz do tej witryny" Dosłownie przeklętą. Ona czarowała o północy, gapiąć się na swych obserwatorów przez jakąś godiznę. Boję się jej... wspieracie mnie. 

Nie tylko wam dziękuję, moi drodzy, kochani poddani... znaczy czytelnicy... ale i dwóm specjalnym osobom, które mnie tak często wspierają. Marudzącemu A.J. jak i pracowitej Kirze. Wy już wiecie za co wam dziękuję. XD A o mnie to zapomniała. Wybacz. Ten "pan", co okazjonalnie wpycha się w tekst, jest moim kochanym Wenusiem. Moje kochanie ostatnio się obudziło, więc możliwe, że pojawi się więcej opek.

Huff... rozpisałam się. Chyba więcej tu słów niż w pierwszej części "Północy". No cóż. Jeszcze raz dziękuję! 

P.s. Jeśli chcecie mnie pośpieszyć z odpisami na opka, starczy pisać komentarze czy pozytywne, czy też nie. Okazuje się, że są motywujące. 

Koffam was. >~< I wykorzystujesz... Mówiłam. Ciii. Pomysły na opowiadania proszę,  nie krytykę.

1 komentarz:

  1. Aż się wzruszyłem, Bella Mia. No nic, tylko gratulować, że udało Ci się aż tyle napisać. I życzyć, żeby było tego co najmniej cztery razy więcej. Byle w mniejszych odstępach, niż jedna na miesiąc ; )
    A.J.

    OdpowiedzUsuń